خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ اعلام کرد؛

ورزشگاه تختی میزبان فینال جام حذفی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۷۴

دیدارفینال جام حذفی فوتبال ایران جام آزاد سازی خرمشهر در فصل ۹۳-۹۴ در ورزشگاه تختی تهران بین تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، جلسه تعیین میزبان مسابقات جام حذفی با توجه به صعود دو تیم نفت تهران و ذوب آهن اصفهان به فینال این رقابت ها عصر امروز روز چهارشنبه در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم که مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات ، مصطفی شهبازی ، مسئول کمیته نقل و انتقالات ،حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ،امیر حسین فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ، منصور قنبرزاده،رحیم ایرانیان، علیرضا منصوریان مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم نفت تهران، محسن کرباسچی و امیر حسین قاضی نور مدیر ورزش قهرمانی و مدیر اجرایی باشگاه ذوب آهن حضور داشتند مقرر شد دیدار فینال در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود و در صورت صعود تیم نفت تهران به مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا تاریخ این دیدار متعاقبا اعلام می شود.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود که فینال در هر شهری که باشد هواداران دوتیم به صورت 50 -50 در ورزشگاه حاضر می شوند.

این دیدار ساعت 18 روز اول خرداد ماه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز