خبرگزاری کار ایران

کمیته‌فنی با ساختار جدیدی روبه‌رو شده؛

آشوری: هیچ تیمی از سوپر لیگ‌کاراته کنار نمی‌کشد/پخش‌زنده مشکلات‌مالی لیگ را مرتفع می‌کند

دبیر فدراسیون کاراته معتقد است پخش‌زنده تلویزیونی مسابقات‌لیگ در جذب اسپانسر و بهبود مشکلات‌مالی تاثیرگذار است.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن ابراز خوشحالی از حضور تیم آذر خودرو نوین قم در دور برگشت لیگ کاراته اظهار داشت: عدم حضور قهرمان نیم‌فصل اول مسابقات سوپر لیگ می‌توانست تاثیر منفی در سطح مسابقات داشته باشد و ما خوشحالیم این تیم با تمام قوا در مسابقات حضور پیدا کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی موجود در کارته افزود: مشکلات‌مالی همیشه در فدراسیون‌ها بوده و هست اما می‌توان با تعامل و همکاری بیشتر با صدا و سیما این مشکلات را به حداقل رساند.
 
آشوری ادامه داد: در صورتی که مسابقات سوپر لیگ کاراته پخش زنده تلویزیونی داشته باشد، اسپانسرها برای همکاری پا پیش گذاشته و در بهبود و رفع مشکلات‌مالی به فدراسیون کمک می‌کنند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد تیم آذر خودرو نوین در ادامه مسابقات باز هم با مشکلات‌مالی روبه‌رو شده و از لیگ کنار بکشد، گفت: نه تنها آذر خودرو نوین، بلکه هیچ تیم دیگری تا پایان این فصل از سوپر لیگ کنار نخواهد رفت و مسابقات طبق برنامه پیش می‌رود.
 
آشوری همچنین درباره انتخابی تیم ملی نیز متذکر شد: اردونشینان تیم ملی کاراته امروز در محل تمرینات حاضر شده و فردا و پس‌فردا برای بدست آوردن پیراهن تیم ملی به رقابت می‌پردازند.
 
دبیر فدراسیون کاراته به ساختار جدید کمیته فنی اشاره کرد و گفت: این کمیته با تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها تشکیل شده و اهداف بزرگی دارد و قصد داریم با بهره‌گیری از نیروهای جوان و استفاده از تجربه پیشکسوتان سهم شایانی در پیشرفت کاراته ایران ایفا کنیم.
کد خبر : ۲۷۱۰۲۱