خبرگزاری کار ایران

وکیل صادقی به ایلنا خبرداد:

پیگیری جلب نماینده تهران توسط رییس‌مجلس/مردم بهانه دست فرصت‌طلبان ندهند

وکیل نماینده مردم تهران از پیگیری جلب موکلش توسط رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از مردم می خواهیم دیگر مقابل منزل آقای صادقی تشریف نیاورند و خدایی ناکرده بهانه دست فرصت طلبان ندهند.

محسن صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به اتفاقات امشب و حضور ماموران مقابل درب نماینده تهران برای جلب وی عنوان کرد: با کمال تعجب امشب ماموران با حکم جلب سیار  آقای صادقی آن هم در شب روز تعطیل برای جلب نماینده تهران مراجعه کردند که با مقاومت آقای صادقی ایشان در منزل ماندند.

او افزود: طبق حکم ماموران اتهام آقای صادقی توهین و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی عنوان شده بود با انتشار این خبر هم جمعیت زیادی مقابل درب منزل آقای صادقی تجمع کرده و خواستار جلوگیری از جلب ایشان شدند.

وکیل نماینده تهران خاطرنشان کرد: ما هم از مردم خواستیم به منازل خود بروند بهانه دست کسی ندهند.البته هنوز هم جمعیتی مقابل منزل هستند. نظر آقای صادقی این است که ضمن تشکر از آگاهی و حمایت مردم تاکید دارند که در این مقطع تجمع ضرورتی ندارد و این کارها از مجاری قانونی پیگیری میشود.

او ادامه داد: نطق آقای صادقی بر مبانی قانونی بوده اگر بخواهند با آن برخورد کنند مراجعی هم هست که از آنها نیز سوال کند. برای همین هم از مردم می خواهیم دیگر مقابل منزل آقای صادقی تشریف نیاورند و خدایی ناکرده بهانه دست فرصت طلبان ندهند.

صادقی با بیان اینکه به محض انتشار این خبر تعدادی از نماینده های استان تهران به منزل آقای صادقی آمدند، گفت: آقای عارف و وکیلی هم در همین رابطه با آقای صادقی تماس داشتند. آقای مطهری و علی لاریجانی نیز پیگیر مساله هستند.

کد خبر : ۴۳۳۰۲۸