خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان:

عمده تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۱۱ برای اشتغال و دریافت تسهیلات مالی بوده است

رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عصر یکشنبه در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مستقر در کرمانشاه، در جریان روند پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردم این استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از کار‌شناسان مستقر در این مرکز برای ارائه خدمات شبانه روزی به مردم، در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: مردم با بهره گیری از این سامانه می‌توانند درخواست‌ها، پیشنهادات، سوالات و شکایات خود را به دولت منعکس کنند.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که فرایند خدمت رسانی در مجموعه دستگاههای دولتی چنان باشد که میزان مراجعات به سامانه ۱۱۱ کم و کمتر شود، خاطرنشان کرد: زمانی که دستگاه‌ها وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند، تماس با مرکز ارتباطات مردمی نیز کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون عمده تماس‌هایی که با سامانه ۱۱۱ برقرار شده است برای اشتغال و دریافت تسهیلات مالی بوده، گفت: اگر سیاست‌ها بر پایه اشتغال زایی باشد، مراجعه و درخواست برای اشتغال نیز کم خواهد شد.

نهاوندیان تصریح کرد: البته سامانه‌هایی از این قبیل بازخورد واقعی از احساس مردم نسبت به عملکرد سازمان‌ها و نهادهای استان به ما می‌دهد و تا زمانی که ما اطمینان حاصل کنیم مجموعه سیستم‌ها خوب عمل می‌کند، سامانه‌هایی از این قبیل تاثیر گذار خواهند بود.

رییس دفتر رییس جمهور، عمده‌ترین مسئله در استان کرمانشاه را ایجاد اشتغال دانست و گفت: ما امیدواریم تا با اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری، طرح‌های عمرانی و منابع تخصیص داده شده برای سرمایه گذاری، این مشکل را برطرف نماییم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه ما امیدواریم که فرصت‌های شغلی خوبی برای جوانان استان ایجاد شود، تصریح کرد: امروز صبح رئیس جمهور از راه اندازی راه اهن استان در اینده‌ای نزدیک خبر دادند که با اجرایی شدن این پروژه، مرکز استان به شبکه ریلی کشور وصل خواهد شد، همچنین آب رسانی گسترده به این استان، کشاورزی و صنعت کرمانشاه را در مزیت نسبی نسبت به استانهای دیگر قرار می‌دهد و ان شاالله بیکاری که جوانان دغدغه‌اش را دارند در نتیجه نگاه به سرمایه گذاری، برطرف خواهد شد.

نهاوندیان در پایان به تماس تلفنی یکی از شهروندان کرمانشاهی پاسخ داده و دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر : ۳۹۱۵۲۸