خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کاهش17 درصدی گردشگران نوروزی به دلیل نزولات جوی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۳۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش17 درصدی گردشگران و میهمانان نوروزی به این استان بدلیل نزولات جوی خبرداد.

"محمود باقری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در تعطیلات نوروزی امسال یک میلیون و 564 هزار و 484 گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 17 درصدی را نشان می دهد.

وی مهمترین دلیل کاهش 17 درصدی ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی امسال را نزولات جوی عنوان کرد.

باقری در پاسخ به این سئوال که آیا مهمترین دلیل کاهش 17 درصدی ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد بارش رحمت الهی بوده است زیرا این بارش در سایر استان های همجوار و حتی استان های شمالی ایران شدت بیشتری داشته اما آمارها نشان از رشد ورودی گردشگران به آن استان‌ها دارد؟ اظهار داشت: بطور حتم این استان بدلیل کوهستانی بودن شرایط خاصی در زمان بارش ها دارد که گردشگران به دلیل بارش ها نتوانستند به این استان سفر کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شب سیزدهم تعطیلات نوروی امسال نیز 32 هزار و 647 گردشگر و میهمان نوروزی در این استان اسکان داده شدند.

باقری از یک هزار و 188مورد نظارتی از اماکن گردشگری در تعطیلات نوروزی امسال در کهگیلویه و بویراحمد نیز خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز