خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بازدید یک میلیون گردشگر از کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۴۶۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از بازدید یک میلیون گردشگر و میهمان نوروزی از اماکن سیاحتی و زیارتی این استان خبرداد.

محمود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تشریح برخی خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران تعطیلات نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: از تعداد گردشگرانی که تاکنون به این استان سفر کرده‌اند یک میلیون گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی بازدید کرده‌اند.

وی افزود: شب گذشته حدود 79 هزار گردشگر و میهمان نوروزی در مناطق مختلف این استان اسکان داده شده اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی اماکن سیاحتی، زیارتی و طبیعی استان که مورد توجه گردشگران و میهمانان نوروزی واقع شده، خاطرنشان کرد: این استان چهار فصل بوده که تمام مناطق آن امکان دید و بازدیدهای نوروزی وجود دارد.

باقری گفت: تمامی تدابیر لازم نیز برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و مشکلی هم تاکنون گزارش نشده است.

وی از گردشگران کهگیلویه و بویراحمد خواست روزهای پایانی تعطیلات و روزهای بارش رحمت‌الهی مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد پیش‌تر از کاهش 10 درصدی ورود گردشکران به این استان در تعطیلات نوروزی امسال خبرداده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز