خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری کاشان

به مناسبت درگذشت دکتر علی شریف رئیس اسبق دانشگاه کاشان

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: درگذشت استاد برجسته و شخصیت فرهیخته دکتر علی شریف را به جامعه دانشگاهی، خانواده وی و عموم علاقه‌مندان به علم و دانش و مردم دارالمومنین کاشان تسلیت عرض می‌کنم.

متن پیام تسلیت دکتر حمیدرضا مومنیان سرپرست فرمانداری کاشان که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در شهرستانهایر کاشان و آران و بیدگل ارسال شده است به شرح ذیل است.

کاشان همواره به مردان بزرگی بالیده است که در قدمتی به وسعت تاریخ پا به عرصه علم و عمل گذاشته و در طول عمر بابرکت خود برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کرده‌اند. آثار و نتایج ارزشمند اقدامات آنان تا نسل‌های آیندهٔ این مرز و بوم، باقی و جاری است. باید اذعان داشت؛ کسب مدارج علمی و معنوی و به تبع آن بندگی خداوند متعال و خدمت به مردم تشکیل دهنده هویت فرهنگی، تاریخی و سرمایه اجتماعی مردمان این منطقه می‌باشد. استاد شریف از نوادگان ملاحبیب الله شریف نمونه بارز این آسمان پرستاره علم و دانش است که در طول عمر ارزشمند خود منشأ آثار خیر بسیاری برای جامعهٔ علمی و فرهنگی شد که به یقین می‌توان گفت تثبیت و راهبری نخستین مرکز آموزش عالی کاشان و منطقه در سوابق وی حائز اهمیت و قابل توجه است.

اینجانت ضمن عرض تسلیت فقدان دکتر علی شریف به جامعه دانشگاهی و فرهنگی کشور، دوستان و خانواده بزرگوارشان، برای آن استاد ارجمند رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر : ۳۱۳۱۵۳