خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان؛

آرامش جامعه به برکت خون شهداء است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۷۳

آرامش امروز جامعه و اقتدار کشور به برکت ایثار شهدا، صبوری خانواده آنها و جانبازان و آزادگان است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: آرامش امروز جامعه و اقتدار کشور به برکت ایثار شهدا، صبوری خانواده آن‌ها و جانبازان و آزادگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود خدمتی» در آیین «مهر با شهدا» که به مناسبت تجلیل از فرهنگیان شهید در گلزار شهدای کاشان برگزار شد، افزود: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، در بد‌ترین شرایط، مردانه از دین و کشور دفاع کردند.

وی خطاب به دانش آموزان و فرهنگیان حاضر در این آیین تاکید کرد: یادمان باشد که زمینه تعلیم و تربیت امروز، مرهون خون شهدا است.

وی اظهار داشت: اقدام شهرداری کاشان برای طنین زنگ مهر با شهدا، و گل افشانی گلزار شهدای فرهنگی، عملی مبتکرانه و ستودنی است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولین روز آغاز سال تحصیلی انجام شد.

خدمتی تصریح کرد: برای اصلاح جامعه باید از آموزش و پرورش شروع کنیم، در غیر این صورت راه را گم کرده‌ایم و اصلاح جامعه با همایش انجام نمی‌شود.

شهردار کاشان در این آیین گفت: در هجمه، تبلیغاتی دنیای استکبار و توسعه فناوری‌های مدرن ارتباطات، فرهنگ ایثار و شکوه هشت سال دفاع مقدس، برای جوانان یادآوری نمی‌شود.

«سید محمد ناظم رضوی» افزود: جوانان و دانش آموزان امروز، با شرایط دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی مردان ایثار وشهادت، آشنایی ندارند که باید با برنامه‌هایی فرهنگی این هدف اجرایی شود.

وی تاکید کرد: همه جامعه برای همه تاریخ ایران اسلامی، مدیون ایثار شهدا و فداکاری خانواده آن‌ها هستیم و باید قدردان حماسه سازان دفاع مقدس باشیم.

وی تصریح کرد: ما فرصت کمی برای تجلیل و تکریم خانواده شهدا داریم اما باید این قدر‌شناسی و پاسداشت حرمت شهدا، فرهنگ رایج جامعه شود.

آیین مهر با شهدا در گلزار شهدای کاشان با هدف تجلیل از ۳۶ فرهنگی شهید این شهرستان با حضور دانش آموزان دبستان شاهد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز