خبرگزاری کار ایران

تفاهمنامه همکاری دانشگاه کاشان با دانشگاه فارابی بغداد منعقد شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از امضاء تفاهمنامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه با دانشگاه فارابی بغداد خبر داد.

 
 
به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان محمد الماسی گفت: در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه دانشگاه کاشان با اعضای هیات رئیسه دانشگاه فارابی بغداد که در دانشگاه کاشان برگزار شد، این تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.
 
وی اظهار کرد: با انعقاد این تفاهمنامه، دانشگاه کاشان مهرماه سال جاری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه‌های علوم انسانی، علوم و مهندسی از دانشگاه فارابی بغداد پذیرش می‌کند.
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در دوره نخست حدود 50 دانشجو در رشته‌های علوم قرآنی، حقوق و مهندسی مکانیک از کشور عراق پذیرش شوند.
 
الماسی تبادل استاد فیمابین دو دانشگاه کاشان و بغداد را از دیگر موارد این تفاهمنامه بیان کرد و افزود: با انعقاد این تفاهمنامه کارگاه‌های آموزشی نیز در زمینه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، هدف از انعقاد این تفاهمنامه را فراهم کردن ارتباطات علمی بین المللی بیان کرد و گفت: با تبادل استاد و دانشجو می‌توان زمینه همکاری و ارتباطات علمی بین دانشگاه‌ها را در راستای توسعه علمی فراهم کرد.
کد خبر : ۳۰۰۰۳۵