خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مجوز تاسیس ۱۲ رشته دکترای تخصصی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۳۹

در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی، شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی ۱۲ رشته دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان موافقت کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مهرماه سال جاری در مجموع برای ۱۴ رشته دکترا و ۳۳ رشته کار‌شناسی ارشد دانشجو پذیرش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، یدالله رجائی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با دارا بودن بیش از ۳۰۰ عضو هیأت علمی تمام وقت و زیر ساخت‌های لازم همواره پیگیر توسعه تحصیلات تکمیلی بوده و خوشبختانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با درخواست این دانشگاه در تاسیس ۱۲ رشته دکترای تخصصی موافقت کردند.

وی اضافه کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا در روند توسعه و پیشرفت استان و کشور گام روبه جلو تلقی می‌شود که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بر همین مبنا عمل کرده است و امید آن می‌رود که تاسیس رشته‌های جدید در واحد زنجان بتواند در این زمینه مؤثر و مفید واقع شود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در خصوص زمان پذیرش در رشته‌های تازه تاسیس دکترای این واحد دانشگاهی، تصریح کرد: انشاء الله دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مهرماه سال جاری در مجموع برای ۱۴ رشته دکترا و ۳۳ رشته کار‌شناسی ارشد دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رجائی گفت: زبان‌شناسی همگانی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث، روان‌شناسی تربیتی، روابط بین الملل، حقوق بین الملل عمومی، علوم سیاسی با گرایش مسائل ایران، علوم سیاسی با گرایش سیاستگذاری عمومی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت آموزشی، مهندسی برق با گرایش قدرت و مهندسی عمران با گرایش سازه رشته‌های تازه تاسیس مقطع دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز