خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام سید احمد دعایی در گفتگو با ایلنا:

حاج سید جواد دنبال ریاست و جاه طلبی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۸۵

کی از بندگان شایسته و واقعی الهی از دنیا رفت و امروز پیامبر، انبیا و ائمه اطهار و امام زمان در فقدان این مرد و منع برکات وجودی اش از جامعه متاثر هستند.

ایلنا - یزد: حجت الاسلام و المسلمین سید احمد دعایی گفت: حاج سید جواد هیچ گاه دنبال ریاست و جاه طلبی نبود.

این واعظ بنام شهر یزد در گفتگو با ایلنا با اشاره به آشنایی ۷۰ ساله خود با مرحوم حاج سید جواد حیدری گفت: یکی از بندگان شایسته و واقعی الهی از دنیا رفت و امروز پیامبر، انبیا و ائمه اطهار و امام زمان در فقدان این مرد و منع برکات وجودی اش از جامعه متاثر هستند.

حجت الاسلام دعایی گفت: ایشان یک بنده صالح و شایسته به تمام معنا بود و هرآنچه خداوند از یک بنده شایسته پیرو پیغمبر می خواست، ایشان مادام العمر انجام داد.

وی تاکید کرد: حاج سید جواد حیدری یک بنده شایسته و فرمانبردار خدا، پیامبر و ائمه اطهار بود. و در حال و هوای اخلاص و معنویت و اطاعت خدا و پیغمبر بود.

دعایی با بیان اینکه حاج سید جواد نیازی به گفتار بنده و دیگران ندارند، گفت: آنچنان در پیشگاه خداوند آبرومند بودند و در بزرخ و قیامت آبرومند خواهند بود که انشاء الله با اولیاء الهی و پیغمبر هم نشین خواهند بود.

وی گفت: مرحوم حاج سید جواد یکی از " بنا " های معنویت و تقوا بود و حضور ایشان در مسجد برخوردار به یاد ماندنی است.

این واعظ شهیر یزد گفت: ایشان تربیت شده حاج شیخ غلامرضا بود و برای تبلیغ به مناطق مختلف سفر می کرد.

دعایی تاکید کرد: حاج سید جواد از نفاق و دورنگی به دور بود و رفتار و گفتار یکسانی داشت. ایشان متواضع بود و بندگان خدا را دوست می داشت و فقرا از در خانه شان محروم نمی رفتند.

حجت الاسلام دعایی با اشاره به برداشت خود از حاج سید جواد در پایان گفت: باید درگذشت حاج سید جواد را باید به طبقات علما، صلحا و انبیا و ملائک تسلیت گفت. ایشان هیچ گاه دنبال ریاست و جاه طلبی نبود ولی در بین عموم مردم محبوبیت داشت.

عالم ربانی آیت الله سید جواد حیدری بامداد روز شنبه ۱۴ تیرماه به ملکوت اعلی پیوست و مراسم تشییع وی باحضور ده ها هزار نفر از مردم یزد روز گذشته در یزد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز