خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد در گفتگو با ایلنا:

آیت الله سید جواد حیدری شخصیتی فاضل و اندیشمند بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۷۲

وی با اشاره به اقبال عمومی بالا به این عالم ربانی در سطح افکار عمومی گفت: این مهم، موید ویژگی صداقت در گفتار و کردار ایشان است.

استاندار یزد گفت: مردم یزد باحضور در مراسم تشییع آیت الله سید جواد حیدری، وظیفه خود را نسبت به تجلیل مقام والای روحانیت صادق، الهی و اسلامی انجام دهند.

به گزارش ایلنا از یزد، سید محمد میرمحمدی صبح امروز و پس از اعلام ارتحال عالم ربانی آیت الله سید جواد حیدری در گفتگو با ایلنا به دیدار خود با ایشان پرداخت و گفت: دیدار با آسیدجواد حیدری برای من مغتنم و لحظه لحظه آن ارزشمند بود.

وی افزود: آسید جواد در آن دیدار، حرف حاشیه‌ای و معمولی نداشت و مباحثی را در خصوص کلام وحی و و احادیثائمه اطهار بیان نمود و وظایف و تکالیف انسانی و اجتماعی و اخلاق و معرفت را متذکر شد.

استاندار یزد گفت: ایشان در در زمینه اخلاق و فرهنگ، تاکید داشتند جامعه اسلامی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و نماد اسلامیت خود را چگونه باید در اخلاق و فرهنگ نشان دهد.

میرمحمدی با اشاره به کنایه آسید جواد به رواج دروغ در جامعه گفت: یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های جامعه ما، دروغ است، درحالی که باید پرهیزکاری داشته باشیم و صداقت در همه جا جلوه‌گری داشته باشد.

وی افزود: باید معرفت در همه جا درخشش داشته باشد ولی از این لحاظ وضع مطلوبی نداریم.

استاندار یزد تاکید کرد باید با رفتار صحیح به یک جامعه اسلامی که برادری، پاکی و درستی و اخلاق و امانت و… در آن است، دست یافت.

استاندار یزد همچنین با اشاره به شناخت خود از این عالم ربانی گفت: من ایشان را شخصیتی فاضل، اندیشمند، الهی، روحانی بسیار مجاهد، اهل فضل و کمال مشاهده کردم.

وی با اشاره به اقبال عمومی بالا به ایشان در سطح افکار عمومی گفت: این مهم، موید ویژگی صداقت در گفتار و کردار ایشان است.

سید محمد میرمحمدی در پایان با اعلام عزای عمومی در یزد، گفت: امیدواریم همه مردم در مراسم تشییع پیکر این عالم بزرگ حضور یابند و نسبت به تجلیل مقام والای روحانیت صادق، الهی و اسلامی وظیفه خود را انجام دهند و علاقمندی خود را به ویژگی‌های افراد بزرگ و پاک و صادق و عارف بخوبی نشان دهند.

گفتنی آیت الله سید جواد حیدری از روحانیون بنام و مردمی یزد، صبح امروز و در ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز