خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه 3415 برای پرداخت تلفنی صورت‌حساب گاز

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۴۰

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سامانه 3415 برای پرداخت تلفنی صورت‌حساب گاز راه‌اندازی شده و مشترکان می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورت‌حساب گاز خود را از این طریق پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: سامانه 3415 برای پرداخت تلفنی صورت‌حساب گاز راه‌اندازی شده و مشترکان عزیز می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز  خود را از این طریق پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود: اطلاع از مبلغ قبض، امکان پرداخت صورت‌حساب، کاهش مراجعات به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد و... از جمله مزایای این سامانه است.

اکبر ادامه داد: استفاده از این روش برای افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان عزیز صورت گرفته و سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک‌ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکان عزیز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشترکان عزیز می‌توانند با گرفتن شماره تلفن 3415، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی آن، مبلغ صورت‌حساب گاز خود را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است، این سامانه جایگزین سامانه 2000 شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز