خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهوری در رشت:

کشور نیازمند تقویت انسجام ملی است / تخریب وحدت ملی گام در مسیر دشمن است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۲۶

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: هرکس وحدت ملی را تخریب کند، خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن گام برداشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نشست با علماء و روحانیون استان گیلان اظهار کرد: قدرت اصلی هر ملت سرمایه‌های اجتماعی آن است و اعتماد عمومی مهمترین مولفه ارزشمند برای حفظ استقلال و عظمت کشور است.

وی با اشاره به اینکه قدرت نظامی، علمی و فناوری بدون سرمایه های اجتماعی به تنهایی قادر به ارتقای کشور نیست، افزود: سرمایه های اجتماعی همه این موارد را به یکدیگر پیوند می زند و باید همه ملت ایران به دور از هر گونه گرایش های سیاسی، حزبی، قومی و قبیله ای به عنوان یک قدرت ملی و سرمایه اجتماعی ناگسستنی در حفظ تمامیت ارضی و منافع کشور کوشا باشند.

امیری با تاکید بر لزوم توجه به نقش تاثیرگذار روحانیت به عنوان معتمدین مردم در ایجاد و حفظ سرمایه های اجتماعی با تکیه بر وحدت ملی، تصریح کرد: جامعه ایران، جامعه ای دین محور است و روحانیت به دلیل دارا بودن جایگاه ویژه و اعتماد بین مردم، می تواند در تقویت وحدت و قدرت ملی تاثیر بسیاری داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با تاکید براینکه کشور نیازمند اتحاد و انسجام ملی است، گفت: دشمنان در عمر 39 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی به روش های مختلف در صدد از بین بردن اتحاد ملی بوده و هستند و باید بگویم در صورتی که وحدت ملی آسیب ببیند؛ دود آن بر چشم همگان می رود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز