خبرگزاری کار ایران

رئیس تامین اجتماعی املش مطرح کرد:

افزایش 12 درصدی مستمری بگیران تأمین اجتماعی املش در سالجاری

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۰۶

رئیس تامین اجتماعی املش با بیان اینکه حدود ٣٤ درصد شهروندان املشی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، اظهار داشت: در سال ٩٦ شمار مستمری بگیران این شعبه ١٢ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از املش، محمد هرمزی رئیس تامین اجتماعی شعبه املش صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه درحال حاضر ٥٩٠٠ نفر بیمه شده و افزون بر ١٢٠٠ مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی املش قرار دارند، اظهار داشت : تعداد ١٠٠ نفر بیمه شده از شعبه املش مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند .

هرمزی با بیان اینکه حدود ٣٤ درصد شهروندان املشی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: در سال ٩٦ تعداد بیمه شدگان شعبه ٥ درصد و شمار مستمری بگیران ١٢ درصد رشد داشته است .

وی افزود: در ٩ ماهه سالجاری بیش از ٢ میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت ، ٨/٥ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری و بالغ بر ١١٨ میلیارد ریال تعهدات بلند مدت از سوی تامین اجتماعی املش پرداخت شده است .

رئیس تامین اجتماعی املش احترام متقابل، داشتن حسن خلق و پاسخگویی سریع و صحیح را خط‌مشی کارکنان تامین اجتماعی برشمرده و اذعان داشت: در تلاش هستیم در جهت تحقق آرمان‌های سازمانی که خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع محور آن است گام برداریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز