خبرگزاری کار ایران

شهیدی مطرح کرد:

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تنها ارائه دهنده ضمانت نامه‌های تعهد پرداخت

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۵۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت:صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تنها ارائه دهنده ضمانت نامه‌های تعهد پرداخت برای صنایع کوچک درکشور است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی اظهار داشت: صنایع کوچک نقش کلیدی،مهم و تعیین کننده‌ای در توسعه صنعتی  و اقتصادی دارد.

وی از جمله مشکلات صنایع کوچک رادر برخورداری از تسهیلات اعطایی به ویژه توان مالی ، محدود دانست و اضافه کرد: عدم امکان تامین وثایق وهمچنین فقدان اعتبار لازم نزد بانک هاو صندوق ضمانت سرمایه گذاری از دیگر مشکلات صنایع کوچک است که با توجه به ظرفیت های موجود خود و با وجود تمام مشکلات، اقدام به توسعه محصولات خود کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، توسعه  محصولات صندوق سرمایه گذاری  صنایع کوچک را در جهت ارتقاء و تسهیل در انجام امور تولیدی، صنعتی و تجاری دانست و خاطر نشان کرد: محصولات این صندوق شامل ضمانت نامه حسن انجام کار، ضمانت نامه پیش پرداخت، ضمانت نامه گمرکی، ضمانت نامه تعهد پرداخت و  همچنین ضمانت نامه تامین مالی است و مدیران واحدهای تولیدی می توانند ازمحصولات این  صندوق استفاده کنند.

شهیدی گفت: صنایع کوچک  به دلیل کاهش هزینه ها ، امکان تولید انبوه، برخورداری از مدیریت تقسیم شده درامور مختلف تولیدی، مالی و اداری و همچنین برخورداری ازتکنولوژی بیشترو برخورداری از بازاریابی گسترده، نقش کلیدی ، مهم و تعیین کننده ای در توسعه صنعتی  و اقتصادی دارد .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با تاکید براینکه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک  تنها ارائه دهنده ضمانت نامه های تعهد پرداخت  برای صنایع کوچک درکشور است  تصریح کرد: این صندوق می تواند نیاز به سرمایه درگردش و توسعه این صنایع رامرتفع کند وهمچنین منابع مالی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی را به صورت مستقیم تامین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز