خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار بندرانزلی برگزار شد؛

جلسه هماهنگی یادواره 411 شهید والامقام شهرستان بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۶۱

جلسه هماهنگی یادواره 411 شهید والامقام شهرستان بندرانزلی با حضور فرماندار انزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، میر شمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و آرمان‌های شهدا گفت: مهمترین و معنوی‌ترین مراسم ملی که در سطح شهرستانها برگزار می‌شود، همین یادواره شهدای شهرستان است.این مراسم چون متعلق به همه شهداست از حساسیت و اهمیت خاص برخوردار است و در برگزاری آن همه باید نقش داشته باشند. زیرا ملت و نظام مدیون خون شهدا هستند.

فرماندار انزلی به تاثیرگذاری یادواره شهداء اشاره کرد و گفت: یادواره شهدا برکات زیادی برای نظام و مردم دارد؛ اولا که تجلیل از شهداء و خانواده های گران‌قدرشان است و هم تجدید بیعت در ادامه راه آنان که موجب می شود فرهنگ ایثار و مقاومت در پرتو شهادت تداوم یابد و این موجب ترس دشمنان می‌شود.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به فراگیر بودن مراسم شهدا افزود: بعضی از مراسم ها، مراسم ملی است و سلیقه نباید در آن تاثیر گذار باشد و همه باید در باشکوه برگزار شدن آن ایفای نقش کنند. شهید متعلق به همه است، ولایت فقیه و ولی فقیه متعلق به همه است.

وی افزود: اینجا بحث سلیقه و رنگ نیست، اینجا باید بستری فراهم شود تا همه در آن شرکت کنند و از معنویت مراسم در راستای حفظ وحدت و انتقال پیام اصلی مراسم که حفظ نظام و پیمودن راه توسعه و پیشرفت در سایه فرهنگ اسلامی است بهره ببرند تا بتوانیم حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای بدست آمده توسط آیندگان بکوشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز