خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان در نشست با فرماندار ماسال:

اجرای پروژه‌های فاضلاب بدلیل حفاظت از منابع طبیعی در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۳۵

در دیدار مدیرعامل آبفای گیلان با فرماندار ماسال ، اجرای پروژه های فاضلاب بدلیل اهمیت حفظ محیط زیست و منابع آبی در اولویت اصلی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های فاضلاب در حفظ محیط زیست اظهار داشت: باتوجه به طبیعت بکر استان و لزوم حفاظت از منابع آبی در تأمین سلامت شهروندان اجرای پروژه های فاضلاب از اولویت اصلی این شرکت می باشد.

حسینی با اشاره به خریداری 4 پکیج تصفیه فاضلاب برای شهرستان ماسال گفت: با توجه به نوع ساخت این پکیج‌ها، زمان بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلابی نسبت به مدت اجرا به نحو چشمگیری کاهش یافته است.

سپس قاسم نژاد فرماندار ماسال ضمن تشکر از توجه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به موضوع جمع آوری و تصفیه فاضلاب این شهر گفت: باتوجه به منافع حاصل از اجرای این پروژه برای شهروندان ، مردم نیز با صبر و شکیبایی در مدت زمان اجرا از شرکت آبفای گیلان حمایت خواهند کرد.

همچنین فرماندار ماسال با اشاره به حضور شهردار در جلسه گفت: باید از ظرفیت شهرداری نیز برای تعیین مکان و زمین مناسب برای استقرار پکیج های فاضلاب استفاده کرد و باتوجه به اینکه پکیج‌های فاضلاب توسط شرکت آب وفاضلاب استان گیلان تهیه شده است با رفع موانع موجود، به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه مفید برای شهروندان ماسالی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز