خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان در هفته کتاب و کتاب خوانی:

ایجاد کتابخانه سیار در شهر از برنامه‌های شهرداری لاهیجان است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۲۲۷

شهردار لاهیجان در هفته کتاب و کتاب خوانی از ایجاد کتابخانه سیار در شهر در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان ضمن تبریک روز کتاب و کتاب خوانی گفت: کتاب بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان ها است.

 وی افزود: 24 آبان ماه، روز تفکر و اندیشیدن، روز کتاب و کتاب خوانی می باشد. چرا که کتاب همیشه بهترین دوست انسان بوده است به طوری که تأثیرات مثبت آن در زندگی بشر قابل انکار نیست. افتخار ما نیز این است که فرهنگ و باورهای دینی ما بر پایه ارزش های بینش و دانش و ارجمندی کتاب و نگارش استوار است و خداوند منان معجزه ابدی آخرین فرستاده اش را یک کتاب قرار داده است.

کاظمی گفت: شهرداری لاهیجان نیز در مقوله ترویج کتاب و کتابخوانی، اقداماتی انجام داده است. در سال گذشته شهر لاهیجان به عنوان یکی از بیست شهر برگزیده و کاندیدای انتخاب برترین شهر و پایتخت کتاب ایران از بین 102 شهر شرکت کننده از کل کشورانتخاب شد. همکاری در برگزاری نمایشگاههای کتاب در سطح شهر، همکاری در برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع خانواده، محرم و مسابقات کشوری کتاب رضوی و اهدای هدیه به برگزیدگان، برگزاری جشنواره اهدای کتاب با عنوان «هرفرد، یک کتاب» در هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری کتابخانه عمومی شهر و دکه های روزنامه فروشی و جمع آوری کتابهای اهدایی شهروندان جهت اهدا به کتابخانه شهر از دیگر اقدامات شهرداری لاهیجان جهت ترویج کتاب و کتابخوانی است. قابل ذکر است شهرداری لاهیجان در نظر دارد یک واحد کتابخانه سیار در محلات کم برخوردار ایجاد کند.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: لازم می دانم از تلاش‌های تمامی دست اندرکاران عرصه اندیشه و قلم که نقشی را بر صفحه کتاب ها می‌نگارند و آنانی که کتاب را می‌خوانند تا بیشتر بدانند و هم آنانی که در مسیر اعتلای فرهنگ کتابخوانی حرکت می کنند، قدردانی نمایم. به امید آنکه سرانه مطالعه و آگاهی آحاد ملت روز به روز بیشتر و بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز