خبرگزاری کار ایران

از سوی خاوری و مدیرکل بنیاد شهید گیلان صورت گرفت؛

بازدید از اراضی آماده واگذاری به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۵۹

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به همراه مدیران املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان این اداره کل و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از اراضی سایت مسکن مهر استان گیلان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به همراه مدیران املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان این اداره کل و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از اراضی سایت مسکن مهر استان گیلان بازدید کردند.

خاوری در این بازدید گفت: با توجه به توافقات انجام شده مقرر شده است در فاز اول 18 هکتار و در قالب 300 قطعه زمین به خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند واگذار شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول قرارداد با پیمانکار منعقد شده و عملیات آماده سازی، تسطیح و تحکیم بستر صورت پذیرفته و در مرحله مخلوط ریزی است، افزود : با توجه به اینکه قرارداد واگذاری انجام شده است انشاالله به زودی این اراضی تحویل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

خاوری در پایان تصریح کرد: این اداره کل نگاه ویژه ای برای ارائه خدمات و تسهیلات در جهت حفظ کرامت ایثارگران دارد و تامین مسکن و زمین مناسب برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مجموعه خود می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز