خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین نشست ستاد بازآفرینی شهری در رودبار

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۰۸۰

سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار محدوده‌ها و محله‌های هدف شهری شهرستان رودبار با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری ‌این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رودبار،محمد صفری رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به تبیین اهداف و برنامه‌های ستادهای ملی، استانی و شهرستانی و تشریح آنها در راستای احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی محله‌های هدف شهرها پرداخت و وظایف کمیته‌های ستاد بازآفرینی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کالبدی، زیرساختی و حقوقی را یادآور شد.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان  ابراز داشت: نتایج مصوبات ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار در ستاد استانی و ملی مصوب و در برنامه های اجرایی سالیانه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران قرار می‌گیرد.

وی افزود : ستادهای شهرستانی بازآفرینی پایدار شهری در کنار کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها در حوزه ی فعالیت و اهداف سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی نوسازی و توانمند سازی بافت های ناکارآمد شهری انجام وظیفه  می‌کنند.

در این جلسه تسریع در تشکیل کمیته های ستاد بازآفرینی پایدار مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی های لازم در این زمینه بین روسا، دبیران و اعضای کمیته‌ها به عمل آمد، مقرر شد موضوعات کمیته های چهارگانه در راستای باز آفرینی پایدار شهری و توانمند سازی محله های هدف، در این کمیته ها مطرح و مصوب و سپس آماده طرح در شورای تلفیق و ستاد شهرستانی شود.

همچنین پس از پایان جلسه بازدید میدانی از محدوده های هدف شهرهای رودبار و لوشان به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز