خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد:

یک‌میلیون و 889 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۱۰

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: یک میلیون و 889 هزار و 655 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه استان گیلان هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی پور گفت : یک میلیون 889 هزار و 655 نفر در  گیلان واجد شرایط رای دادن در انتخابات روزجمعه هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان افزود : چهل و یک هزار و 66 نفر از این تعداد رای اولی هستند.

وی با بیان اینکه امروز شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات فراهم است، اعلام کرد: یک بخش از روند برگزاری انتخابات، فراهم کردن امکانات و لوازم آن است که حداقل 3 ماه زمان می‌برد و بخش دیگر آن ایجاد بستر و شرایط برای حضور داوطلبان جهت معرفی خود به مردم و ایجاد فضای مطلوب برای انتخاب نامزدها از سوی مردم است.

احمدی‌پورخاطرنشان‌کرد: در استان گیلان همانند سایر استان‌های کشور شور و نشاط  خوبی برای شرکت در انتخابات برقرار است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اشاره و تصریح کرد: شرکت پرشور در انتخابات از مصادیق و نشانه های قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

احمدی پور حضور مردم در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان تاثیر مستقیم مردم در اداره حکومت قلمداد کرد و آن را حامل 2 پیام به این عنوان دانست که اولا ما می‌خواهیم در تعیین سرنوشت خود اثربخش باشیم و ثانیا می‌خواهیم در آینده در تصمیم‌گیری های آن ها نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز