خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان عنوان کرد:

شرکت بیش از 15 هزار داوطلب شورا، نوید بخش مشارکت حداکثری در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۸۶۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شرکت افزون بر ١٥ هزار داوطلب شورا در گیلان، نوید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را می دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در همایش تقویت مشارکت بانوان در انتخابات که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، اظهار کرد: جامعه دانا باید مداراتر و تواناتر باشد.

وی با بیان اینکه زن و مرد در کنار یکدیگر توسعه جامعه را فراهم می کنند، گفت: از دیرباز تاکنون زن نقش ارزنده ای در رسیدن به پیشرفت جامعه دارد.

فاضلی به ایران باستان و وابستگی زن و مرد به یکدیگر در روند اجرایی توسعه اشاره کرد و افزود: از دیرباز تاکنون مرد و زن به هم وابسته بوده و نبود یکی بی معنا خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به خلقت انسان اشاره و تصریح کرد: اساسا خلقت انسان با  انتخاب رقم خورده است.

وی  اذعان کرد: انسان در طول عمرش انتخاب های بسیاری جهت پیشرفت و تعالی اش انجام می دهد که سرنوشتش را با انتخاب اصلحش رقم خواهد زد.

فاضلی ادامه داد: انتخاب ذاتا خطیر بوده چرا که در قبال انتخابش انسان مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: انسان و در مقابل نیز ملت هرگز در خلاء زندگی نمی کند و با انتخاب اصلح آینده کشور را رقم خواهند زد.

این مقام مسئول به گفتگو و اندیشه جمعی پرداخت و گفت: جامعه و خانواده ای موفق است که در انتخابش مشورت و گفتگو کنند.

فاضلی اظهار کرد: از اوایل انقلاب تا کنون ملت ایران در انتخابات حضور گسترده ای داشته اند و هیچ گاه خرد جمعی با حضور گسترده ملت اشتباه نخواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم پیش رو گفت: انتخاب ها باید از منشأ عقلانیت باشد.

فاضلی افزود: شرکت افزون بر ١٥ هزار داوطلب شورا در گیلان، نوید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را می دهد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما جامعه زور و بازو نیست، اظهار کرد: امروز جامعه ما، دانایی محور است و هر کسی که داناتر باشد، تواناتر خواهد بود.

فاضلی به اهمیت انتخاب صحیح در همه امور زندگی اشاره و تصریح کرد: هر انتخاب یک معیار سنجش برای افراد است و نمره ای برای آنها منظور خواهد شد.

فاضلی با بیان اینکه انسان ها به طور فطری به اعتدال گرایش دارند، اظهار کرد: هیچ سیستمی را با تندروی نمی توان کنترل کرد چراکه انسان با اعتدال و گفت و گو می تواند بسیاری از مسائل را حل کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دستاوردهایی همچون برجام به واسطه همین گفت و گوها حاصل شده، اظهار کرد: برجام، راه گفت و گوی جهانی را برای ما باز کرد و موجب شد که ایران اسلامی مخاطبان بیشتری داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ٢٩ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز