خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان؛

رئیس جدید حفاظت محیط‌زیست بندرانزلی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۲۸

طی حکمی از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی معرفی شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، طی مراسمی با حضور حجامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و ساجدی مسئول اداره حراست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان  که در دفتر فرمانداری انزلی برگزار شد.

 مومنی‌زاده فرماندار انزلی ضمن خیر مقدم نسبت به خدمات میغی ابراز رضایت کرد و آرزوی سلامت و توفیق در شهرستان جدید را برای شان کرد و گفت : برای هادی پور هم ابراز امیدواری می‌کنم تا با توجه به سنگینی وظایفش در حوزه محیط زیست بتواند رضایت مردم را جلب کند .

مومنی‌زاده خاطرنشان کرد: طرح احیای تالاب از بزرگترین پروژه‌های استان است و برای ما بسیار با اهمیت است و انتظار می‌رود تا کم و کیف کار و موانع اجرایی را پیگیری کند و تلاش کند تا با سرعت روند اجرایی آن پیش رود .

تعیین محدوده قانونی تالاب از خواسته های ماست و انتظار داریم این مسئله هم به جد و به اتفاق پیگیری شود چرا که خیلی از مسائل و مشکلات را میتواند برطرف کند .

فرماندار بندر انزلی افزود : مدیریت پسماند هم خیلی برای ما مهم است چرا که میتواند تالاب و دریا را به عنوان  بزرگترین سرمایه شهر انزلی تهدید کند و درخواست دارم که این مسئله هم پیگیری و اجرایی شود . تمام اینها موارد در حوزه مدیریت پسماند دیده می شود و انتظار داریم گزارش این اقدامات منظم و مرتب در اختیار اینجانب به عنوان مقام عالی اجرایی شهرستان قرار گیرد . تنظیم تعامل بین حوزه شهرستان و محیط زیست و ایجاد نوعی تعادل نیز مورد تاکید اینجانب است.

پس از انجام مراسم معارفه، علی اصغرحجامی، معاون توسعه و مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با حضور در اداره شهرستان ضمن بازدید از اداره و دیدار با همکاران شهرستان احسان هادی پور را به عنوان رئیس جدید معرفی کرد و از زحمات اکبر میغی نیز قدردانی و برای وی در پست ریاست اداره شهرستان رضوانشهر  آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز