خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

مکتبی‌بودن ارتش ما نقطه‌قوتی برای اقتدار نظام و اعتماد عمومی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۹۶

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: مکتبی بودن ارتش ما نقطه قوتی برای اقتدار نظام و اعتماد عمومی است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش به مناسبت 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در پایگاه دریایی آستارا افزود: در کنار اقداماتی که ارتش و فرزندان این مرز و بوم در کنار سایر قوای مسلح از سپاه پاسداران و نیروهای بسیج  در حراست از کیان این مرز پرگهر انجام می دهند، شکوفایی‌های این نیرو در عرصه  فن آوری‌های نوین تسلیحاتی نیز ستودنی است که با اتکا به توان دلیرمردان خود پشتوانه های  محکمی در فراهم آوری تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان ایجاد کرده است.

وی ضمن تبریک روز ارتش به همه ارتشیان و نیروهای مسلح اضافه کرد: توانمندی های بالای نیروهای نظامی ما امروز عامل بازدارنده ای است در مقابل  بسیاری از تهدیدات دشمنان که همواره چشم طمع به آب و خاک و منابع این سرزمین اسلامی  دارند.

فرماندار آستارا اضافه کرد: قدرت مدیریت نیروهای نظامی بویژه ارتش جمهوری اسلامی در برابر خنثی سازی ترفند های دشمنان در عرصه های مختلف جنگ نرم و سخت موجب شده است تا بسیاری از معادلات در منطقه نیز به سود کشورمان تغییریابد  زیرا اقتدار و توان نظامی ایران اسلامی برگرفته از آموزه های دینی و معرفتی است که تنها با اتکا به پروردگار متعال تحقق یافته است و این قدرت ارتش ایمانی و اعتقادی ماست که دشمنان را به وحشت انداخته است.

رنجکش یادآورشد: ما امروز شاهد حضور ارتشی مکتبی و مردمی در مسیر تعالی نظام و رشد و بالندگی کشور هستیم و این ارتش همانطور که در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی با درک واقعیت ها در کنار مردم ایستاد و برتبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دل بست امروز نیز در کنار مردم و در تبعیت از فرماندهی کل قوا در خدمت حفاظت و حراست از کیان ایران اسلامی است.

وی افزود: یکی از ویژگی های ارتش مکتبی ما در نیافتادن در بازی های سیاسی و هواداری های جناحی است که خود نقطه قوتی برای اقتدار نظام و اعتماد عمومی است و ملت ایران هیچگاه  رشادت های ارتش مکتبی  خود را فراموش نمی کند.

وی ضمن تشکر از فرماندهی نیرویی دریایی مستقر در شهرستان مرزی بندرآستارا همه فرماندهان و نیروهای  نظامی و انتظامی مستقر در این شهرستان گفت نیرو های ارزشمند مسلح در آستارا با تمام تلاش های شبانه روزی خود موجب حراست و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این نقطه حساس سرزمینی  شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز