خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد:

رأی مردم زینتی نیست/ مردم با حضور در انتخابات مطالبه رهبر را به بهترین وجه اجابت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۶۹

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در نظام جمهوری اسلامی، رأی مردم زینتی نیست و آحاد مردم باید باحضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مطالبه مقام معظم رهبری را به بهترین وجه اجابت کنند.

به گزارش ایلنا از تالش،  مهدی حاجتی در همایش " رأی اولیها" ی شهرستان تالش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر آرای مردم متکی است بطوری‌که با گذشت کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی، با برگزاری همه پرسی تعیین نظام حکومتی ، انتخابات در کشور با مشارکت بالای مردم نهادینه شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت، خاطرنشان کرد: در این رویداد بزرگ باید فردی را در تراز ملت بزرگ ایران و با مشارکت حداکثری انتخاب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی کشور جزو حقوق مسلم شهروندی و مدنی است که باید از این حقوق خود استفاده کنید.

حاجتی با اشاره به موثر بودن رأی مردم در اداره مطلوب کشور یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ، رأی مردم زینتی نیست و آحاد مردم باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مطالبه مقام معظم رهبری را به بهترین وجه اجابت کنند.

عیسی مهدوی فرماندار تالش هم دراین مراسم گفت: با برگزاری دهها انتخابات در کشور ، مردم سالاری در کشورمان نهادینه شده و تمام ارکان کشور مستقیم یا غیر مستقیم با آرای مردم استقرار یافته است. وی در ادامه با یادآوری ضریب بالای امنیت کشورمان در بین کشورهای همسایه، آن را مرهون حضور مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت یازدهم دانست.

گفتنی است در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، شهرستان تالش یک هزار رأی اولی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز