خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

ثبت نام بیش از 600 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۳۶

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه تاریخ ثبت نام از نامزدهای شوراها به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، گفت: تاکنون 634 نفر در کل شهرستان صومعه سرا ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی امروز با اشاره به اینکه فرمانداری صومعه سرا و بخشداری های تابعه با آمادگی کامل از 30 اسفند 95 تا امروز نسبت به ثبت نام متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کرده اند، گفت: تمامی افراد واجد شرایط که تمایل دارند با حضور در شورای اسلامی شهر و روستا، در عمران، آبادی و توسعه شهرستان سهیم باشند، می توانند ثبت نام خود را تا ساعت 24 امروز ششم فروردین 96 (آخرین مهلت ثبت نام) انجام دهند.

وی با بیان اینکه تاریخ ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و فقط ساعت آن تا 24 امشب تمدید شده، افزود: تاکنون 634 نفر در کل شهرستان ثبت نام کرده اند که از این میان 73 نفر در حوزه شهرها و 561 نفر در حوزه روستایی بوده است.

فتح اللهی از حضور 19 نفر خانم در بین ثبت نام کنندگان خبر داد و تصریح کرد: 6 نفر از خانم هایی که ثبت نام کرده اند در حوزه شهر و 13 نفر در حوزه روستا هستند.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: مجموع ثبت نام کنندگان در شهر صومعه سرا 46 نفر، شهر گوراب زرمیخ 9 نفر، شهر تولمشهر18 نفر، بخش مرکزی 325 نفر، بخش تولمات 146 نفر و بخش میرزاکوچک 90 نفر بوده که قطعا تا پایان مهلت قانونی ثبت نام، افزایش خواهد داشت.

وی در پایان از همه متقاضیان درخواست کرد بدلیل ازدحام جمعیت و محدودیت های موجود ،ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز