خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودسر خبر داد:

اجرای کنسرت موسیقی نواحی گروه گیل و آمارد در رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۰۷

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اجرای کنسرت موسیقی نواحی گروه گیل و آمارد همزمان با فرارسیدن ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی فلاح رنجبر افزود: با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری نغمه های بیجارهای لیش ، گروه موسیقی نواحی گیل و آمارد به سرپرستی ناصر وحدتی، ٧ فروردین ٩٦ در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر کنسرت اجرا خواهند کرد.

وی گفت: استاد وحدتی سال ١٣٢٦ در سیاهکل متولد و از کودکی به خوانندگی و موسیقی محلی روی آورد و علاقمندی وی به موسیقی محلی تا جایی بود که توانست در طی ٤٠ سال تلاش و پشتکار ، اشعار - ترانه ها و ملودی های محلی را گردآوری و با همکاری گروه های موسیقی شمشال و گیل و آمارد ، بیش از ٨٠ کنسرت محلی در ایران - آلمان - ایتالیا - ارمنستان - کرواسی - روسیه اجراء نماید. اجرای کنسرت محلی در فرهنگسرای نیاوران که با استقبال پرشورمردم همراه بود و اجرای موسیقی محلی در جشنواره بین المللی موسیقی فجر از دیگر فعالیتهای این هنرمند گیلانی است.

فلاح رنجبر اذعان داشت : سعید پورمحمد ( نوازنده کمانچه و همخوان ) - مبین سهیلی فر ( نوازنده کوبه ای ) - سولماز براری ( کمانچه ) - نیما برزگر ( نوازنده تار ) - و اکرم فغان زاده ( همخوان ) ناصر وحدتی ( نوازنده ، سرپرست و تنظیم کننده موسیقی ) را در اجرای قطعات موسیقی محلی همراهی خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ادامه داد: در این کنسرت، استاد وحدتی با همکاری گروه خود ، قطعات لیلی- زرنگیس - رعنا - دوستی - اهه بگو - باغ محتشم - لیلی لیلی - بهار گنده واش - دیلمان - کونوس کله - ای خان باجی را اجراء خواهد کرد.

فلاح رنجبر اظهار کرد: کنسرت مذکور دوشنبه ٧ فروردین ٩٦ در دوسانس ١٨/٣٠ الی ٢٠ و ٢١ الی ٢٢/٣٠ در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت به سامانه فروش بلیت ایران کنسرت  www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز