خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش مطرح کرد:

اشاعه‌فرهنگ‌بهداشت دام و انسان تنها درحیطه وظایف شبکه‌دامپزشکی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۹۱۸

ستاد پیشگیری از شیوع آنفلوآنزای حاد پرندگان با هدف افزایش آگاهی عمومی در برابر این بیماری و پیشگیری از شیوع احتمالی آن به ریاست علی فتح اللهی و معاون سیاسی فرمانداری در سالن فرمانداری تالش تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندار تالش در جلسه ستاد پیشگیری از آنفلوآنزا در فرمانداری این شهرستان ضمن قدردانی از اقدام‌های شبکه دامپزشکی بر آمادگی دستگاه‌های‌اجرایی عضو ستاد، شوراها، دهیاری‌ها، مرغداری ها، محیط بانان و افراد در معرض خطر برای مقابله با شیوع احتمالی آنفلوآنزای حاد پرندگان تاکید کرد.

وی گفت: اشاعه فرهنگ بهداشت دام و انسان فقط در حیطه وظایف شبکه دامپزشکی نیست، بلکه اداره های عضو ستاد پیشگیری از آنفلوآنزا نظیر شبکه بهداشت و درمان، جهادکشاورزی، حفاظت محیط زیست، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی و دادگستری بعلت ارتباط نزدیک با مردم باید در این راستا احساس مسئولیت کنند.

فرماندار تالش افزود: در این خصوص دستگاه های اداری بخشی نگر نباشند و به عنوان یک مجموعه با تعامل و هم پوشانی لازم برای مصونیت بیشتر در برابر شیوع احتمالی این بیماری اقدام کنند.

فتح الهی اظهار کرد: دستگاه های اداری ضمن آمادگی لازم برای عمل به وظایف خود باید در صورت مشاهده علائمی از آنفلوآنزای پرندگان، مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان تالش اطلاع دهند.

در ادامه این جلسه محمد مرتضایی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تالش نیز گفت: مرغداری های این شهرستان از نظر بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان پایش و به صورت کامل بازرسی می‌شوند و تا کنون نشانه‌ای از این بیماری مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز