خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار لاهیجان؛

کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز در لاهیجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۶۸۳

کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز با حضور فرماندار لاهیجان در سالن همایش های دانشکده سما شهر لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، کارگاه آموزشی مصرف بهینه و ایمن گاز با حضور احمدی فرماندار لاهیجان،  میر باقری رئیس بهره برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان گیلان و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش های دانشکده سما شهر لاهیجان برگزار شد.

محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در این نشست با اشاره به اهمیت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور گفت: آمارهای مصرف انرژی در کشور بسیار نگران کننده است و اصلاح مصرف نیازمند همت همه مردم و مسئولان استان است.

وی با اشاره به نامگذاری سالانه توسط رهبرانقلاب گفت: این نامگذاری‌ها به عنوان نقشه‌راه برای رسیدن به اقتصاد پویا و مقاوم می باشد و اصلاح الگوی مصرف نیز یکی از راه های رسیدن به توسعه اقتصادی است.

فرماندار لاهیجان در پایان از زحمات و تلاش‌های رئیس و کارکنان اداره گاز این شهر به جهت ارائه خدمات شایسته به مردم و همچنین برگزاری این دوره آموزشی تشکر و قدردانی کرد.

سید علیرضا میرباقری رئیس بهره برداری گاز گیلان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آموزش سفیران و همیاران گاز ( مجموعه سپاه ، هلال احمر، آموزش و پرورش)  عنوان کرد، افرادی که قصد همکاری با شرکت گاز را در شرایط بحرانی دارند.

میرباقری اظهار کرد: برگزاری این دوره آموزشی در لاهیجان نشان از همدلی و مدیریت مناسب در شهرستان دارد و این کار بسیار با ارزشی است.

وی افزود: با توجه به زحماتی که برای استخراج گاز با وجود تحریم ها انجام می گیرد ، این وظیفه ماست که با مصرف بهینه و ایمن شکر این  نعمت الهی را بجا آوریم.

رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان ضمن خیر مقدم به مسؤولین و حاضرین در این نشست گفت: این کارگاه را در ۳ بخش ، افتتاحیه، آموزش ویژه سفیران و آموزش ویژه همیاران شرکت گاز برگزار می شود.

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان اضافه کرد: ۱۸۰ روستای دارای سکنه و کددار در لاهیجان وجود دارد که امروز تمامی این روستاها از نعمت گاز برخوردار شده اند که ۱۱۰ روستا تنها در ۳ سال از دولت تدبیر و امید از گاز بهره مند شده اند.

رئیس اداره گاز لاهیجان گفت: با همت و همراهی همه مسؤولین استانی و شهری و روستایی گازرسانی به روستاهای این شهرستان میسر گردید و موجب شد تا لاهیجان به عنوان شهرستان سبز معرفی شود.

در بخش آموزشی این کارگاه، مه شکورنیا رئیس واحد HSE شرکت گاز گیلان با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح سفیران انرژی و همیاران گاز،  به بیان خطرات استفاده نا ایمن از گاز طبیعی و اثرات مخرب و کشنده گاز منواکسیدکربن پرداخت.

در پایان تفاهمنامه همکاری آموزشی با هدف اجرای مصرف بهینه و ایمن گاز مابین شرکت گاز و دانشکده سماء لاهیجان به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز