خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان:

سرپرست معاونت برنامه و بودجه و مدیر مرکز آموزش سازمان برنامه و بودجه گیلان منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۴۳

طی حکمی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، روزبه رحمانیان به سمت سرپرستی معاونت برنامه و بودجه و کیمیا تنهایی به سمت مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه استان گیلان منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ بدین منظور مراسم تکریم و معارفه مسئولان جدید سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با حضور معاونین سازمان و روسای گروه برنامه و بودجه در دفتر رئیس سازمان برگزار شد.

دراین مراسم کیوان محمدی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از کیمیا تنهایی در سمت معاون برنامه و بودجه و تبریک و آرزوی موفقیت برای روزبه رحمانیان در سمت جدید مطابق با شرح وظایف گفت: هدف همه ما رسیدن سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به جایگاه اصلی‌اش در کشور است. این امر مستلزم برنامه‌ریزی، دقت نظر، کار بی‌امان و همکاری بیش از پیش همه اعضاست.

وی با تأکید بر اینکه باید حس دگرخواهانه در جامعه تقویت شود افزود: سازمان برنامه و بودجه می‌تواند در انتقال این تفکر به جامعه و سازمان‌های دیگر موثر باشد.

وی تصریح کرد: کشور ما دارای منابع و ذخایر ارزشمند بسیاری همچون نفت، گاز، دریا و... است. اگر برنامه‌ریزی و همکاری بیش از پیش باشد، می‌توان جایگاه واقعی استان را درکشورفراهم و  کشوی زیبا و توسعه‌یافته‌تر داشته باشیم.

محمّدی با مهم و محوری دانستن نقش سازمان برنامه و بودجه استان گیلان در امر توسعه در پایان خاطرنشان کرد:  امیدوارم در کنار یکدیگر شاهد رونق و توسعه بسیار بهتر از وضعیت موجود باشیم.

روزبه رحمانیان سرپرست معاونت برنامه و بودجه سازمان هم در سخنانی ضمن تشکر از حسن توجه و عنایت رئیس سازمان جهت انتصاب وی گفت: امیدواریم با توجه به شرح وظایف ابلاغی با همکاری مجموعه معاونت برنامه و بودجه گام‌های مؤثری در جهت توسعه استان برداریم.

در ادامه کیمیا تنهایی مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان هم ضمن تشکر و قدرانی از همکاری مجموعه معاونت برنامه و بودجه در زمان تصدی این سمت اظهار داشت: تلاش خواهیم نمود با همکاری اعضاء در جهت وظایف محوله اقدامات موثری در حوزه آموزش و پژوهش برداریم.

در پایان احکام معاونین جدید تقدیم آنها شد.

لازم بذکر است کیمیا تنهایی که چندی پیش با حفظ سمت عهده دار سرپرستی مرکز آموزش و پژوهش سازمان شده بود کماکان در این سمت ایفای وظیفه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز