خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره استاندارد آستارا خبر داد:

اظهارنامه تعیین هویت 55 مورد از کالای صادراتی در هشت ماهه امسال

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۷۷

رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی آستارا از اظهارنامه‌ تعیین هویت 55 مورد از کالای صادراتی به وزن یک‌هزار 535 تن با ارزش 33 میلیارد و 37 میلیون ریال در هشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، شاهرخ جعفری امروز با اشاره به صدور 158 فقره گواهینامه انطباق وارداتی از آغاز سال 95 تاکنون اظهار کرد: عمده گواهی‌های صادر شده برای کالای نظیر خوراک دام، تخته فیبر و ورق‌آلات فولادی بود.

رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی آستارا با اشاره به صدور 43 فقره گواهینامه انطباق صادراتی در مدت مذکور، تصریح کرد: این تعداد گواهی‌ برای انواع خرما و کشمش به وزن یک‌ هزار و 962 تن و ارزش 90 میلیارد و 250 میلیون ریال صادر شده است.

وی وزن کالای مذکور را 60 هزار و 273 تن به ارزش 436 میلیارد و 402 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در تعداد و ارزش گواهینامه‌های انطباق وارداتی به ترتیب یک و 28 درصد کاهش یافته و از نظر وزن سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه گواهینامه‌های انطباق صادراتی در مدت مذکور از نظر تعداد 40 درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: این تعداد گواهینامه‌ها از نظر وزن 55 درصد و ارزش ریالی 73 درصد کاهش داشته است.

جعفری از اظهارنامه تعیین هویت 55 مورد از کالای صادراتی به وزن یک‌هزار 535 تن با ارزش 33 میلیارد و 37 میلیون ریال در هشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: در بخش اظهارنامه تعیین ماهیت کالای صادراتی به لحاظ تعداد، وزن و ارزش به ترتیب 63، 75 و 50 درصد کاهش داشتیم.

وی درباره تعیین هویت 142 مورد از کالای وارداتی به وزن 42 هزار و 137  تن، یادآور شد: این مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به لحاظ تعداد 62 درصد و وزن 120 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز