خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه گیلان مطرح کرد:

صدا و سیما بزرگ‌ترین معرف فرهنگ اسلامی- انقلابی به دنیا

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۶۱

نماینده ولی‌فقیه گیلان گفت: بزرگ‌ترین عاملی که می‌تواند فرهنگ اسلامی انقلابی ما را به دنیا معرفی کند، صدا و سیما است.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی‌فقیه  گیلان امروز در دیدار با حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیما و شورای معاونان و عوامل موثر و فکری برنامه‌ساز صدا وسیمای مرکز گیلان اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین عاملی که می‌تواند فرهنگ اسلامی انقلابی ما را به دنیا معرفی کند، صدا و سیما است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی افزود: با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای، بینندگان و شنوندگان از کشورهای بسیاری با مکتب ما ارتباط پیدا کرده و بهره می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دنیا می‌خواهد در موضوع‌های مختلف از انقلاب اسلامی مطالب مختلف را دریافت کند، ادامه داد: صدا و سیما بزرگ‌ترین دانشگاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اگر برنامه‌ها مناسب و پر انرژی باشد دنیا را نیرومند می‌کند، گفت: گاهی برخی از برنامه‌ها که در گیلان پخش می‌شود با سطح فکر بالای مردم سازگار نیست و عوامانه است.

وی با اشاره به اینکه کتابخوانی در جامعه به دلیل جعبه مارگیری کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: بنده پس از سال‌ها رابطه خود را با کتاب قطع نکردم و کاهش رابطه جامعه با کتاب فاجعه است لذا باید ارتباط با کتاب بیشتر شود.

قربانی اضافه کرد: برنامه‌های صدا و سیمای گیلان نباید به نحوی باشد که در دنیا سرافکنده باشیم و تلاش شود با منابع علمی، فکری، تاریخی و قرآنی برنامه‌هایی برای جامعه تأمین کنیم که در بعد زندگی مادی و اجتماعی ارتقاء پیدا کنند.

وی بر ضرورت بهره‌مندی از مسائل اعتقادی تاکید کرد و یادآور شد: مسائل اعتقادی از مو باریک‌تر و از شمشیر برنده‌تر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز