خبرگزاری کار ایران

بازرس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

عامل جذب، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر صنایع کوچک هستند

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۳۰۳

بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: صنایع کوچک عامل جذب، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مشاور مدیر عامل و بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با همراهی طهمورث لاهوتی‌اشکوری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از شهرک صنعتی سفیدرود بازدید کرد.

محمد لطفی معز، در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند و عامل جذب، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند .

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه افزود: شهرک‌های صنعتی بستر مناسبی برای کار آفرینی و نوآوری در جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کشور است که می بایست مورد توجه جدی قرار گیرند .

محمد لطفی معز در خصوص حمایت از صاحبان صنایع بیان داشت: صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می یابد و می بایست در جهت توسعه روز افزون صنایع کوچک در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است همه باهم، دست در دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت کشور به ویژه صنایع کوچک باشیم .

بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: صنایع کوچک عامل جذب، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به جهت بازدید از شهرک صنعتی سفیدرود گفت: موقعیت بسیار ارزشمند و منحصربفرد شهرک صنعتی سفیدرود رشت به واسطه استقرار در مرکز استان و با توجه به نحوه ارزیابی سرمایه گذاران خوشبختانه نسبت به بسیاری از شهرک های صنعتی دیگر در استان، مورد استقبال قرار گرفته است.  

وی در خصوص جذب سرمایه گذاران و احیاء واحدهای صنعتی راکد بیان داشت: در صورت راکد ماندن واحدها سعی می‌کنیم با معرفی سرمایه‌گذار جدید و انجام نقل و انتقال که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، سرمایه گذاران جدیدی را به بخش های فاقد بهره بردار معرفی کنیم تا پتانسیل های شهرک بلااستفاده باقی نماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز