خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه صنعت دام وطیور در منطقه آزاد انزلی

در نمایشگاه صنعت دام وطیور، مواد غذایی و صنایع وابسته 40 شرکت، کارخانه و واحد تولیدی و صنعتی؛ جدیدترین تولیدات، پژوهش، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط را در فضای بیش از 800 متر مربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد انزلی،  نخستین نمایشگاه صنعت دام، طیور و صنایع غذائی از امروز در محل مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی این سازمان افتتاح شده و در این نمایشگاه 40 شرکت، کارخانه و واحد تولیدی و صنعتی، جدیدترین تولیدات، پژوهش، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط را در فضای بیش از 800 متر مربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه دام و طیور؛ انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل‌های خوراکی، دامپزشکی و واکسن‌های دامی، دارو و مکمل‌های غذائی، فرآورده‌ها و تولیدات لبنی، انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و ضدعفونی کننده‌ها، مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است در بخش صنایع غذایی نیز فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی، ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذائی، بسته بندی انواع صنایع پروتئینی، انواع فرآورده‌های گوشتی، انواع فرآورده‌های لبنی، انواع غذاهای آماده و نیمه آماده؛ صنایع تبدیلی-انواع کنسروهای غیرگوشتی، انواع خشکبار، انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه جات، چاشنی‌ها، صنایع آشامیدنی، انواع فرآورده‌های آردی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه دام طیور و مواد غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه‌ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری دو نمایشگاه دام و طیور و صنایع غذائی است.

گفتنی است در این نمایشگاه یک هیئت بزرگ تجاری بازرگانی و سرمایه‌گذاری روسی با حضور در نمایشگاه؛ ضمن بازدید از سالن‌ها و غرفه‌ها، با تولید کنندگان و شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات بازرگانی می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز 28 مهر تا  1 آبان ماه هر روز از ساعت 15 الی 21 از نمایشگاه نمایشگاه دام و طیور، مواد غذایی و صنایع وابسته در محل مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورند.

کد خبر : ۴۲۱۲۲۱