خبرگزاری کار ایران

برگزاری اختتامیه همایش ملی یافته‌های پژوهشی در رشت

مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی یافته‌های پژوهشی ورزش وجوانان ادارات کل استان‌ها با تجلیل از منتخبان طرح‌های پژوهشی در سالن شرکت مخابرات گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی یافت‌های پژوهشی ورزش و جوانان ادارات کل استان‌ها با تجلیل از منتخبان طرح‌های پژوهشی در سالن شرکت مخابرات گیلان برگزار شد.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش وجوانان در این مراسم گفت: بدنبال این هستیم که از پژوهش‌های استان‌ها حمایت بیشتری کنیم و اعتبارات حمایتی از طرح‌های تحقیقاتی را افزایش دهیم.

عبدالحمید احمدی افزود: 30 میلیارد ریال اعتبار امسال برای فعالیت‌های پژوهشی وزارتخانه ورزش و جوانان اختصاص داده شده است .

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: در همایش بعدی یافته‌های پژوهشی کشور ارائه مجریان طرح‌ها، مسئله محور و کاربردی بودن و مداخله پیشنهادات و یافته‌های پژوهشی در تصمیم‌گیری و برنامه‌های استان در الویت قرار گیرد.

دراین مراسم همچنین از 11 منتخب طرح‌های پژوهشی استان‌ها تجلیلی شد.

احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و فضلی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش وجوانان از مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سید رضا رحیمی مقدم دبیر شورای پژوهشی گیلان بابت میزبانی خوب و کیفی تجلیل کردند.

کد خبر : ۴۰۶۱۴۶