خبرگزاری کار ایران

محمدرضا شیرزاد:

سیاست‌گذاری شهرداری رشت، انسان‌محور و فرهنگ‌محور است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۲۰۴

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و توسعه شهرداری‌رشت گفت: سیاست‌گذاری شهرداری‌رشت، انسان‌محور و فرهنگ‌محور است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا شیرزاد با اشاره به اهمیت هم‌اندیشی درباره نظام جامع مدیریت‌شهری در هجدهمین گردهمایی معاونان و مدیران برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری‌های کلانشهرهای کشور اظهار کرد: مجموعه نقطه نظراتی که باید برای رسیدن به نظام جامع مدیریت واحد و یکپارچه مدیریت‌شهری اندیشیده و به وزرات کشور ارائه شود در گردهمایی‌های هم اندیشی معاونان و مدیران برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور به اجماع می‌رسد.

وی غنای مدیریت‌شهری رشت طی یک‌صد سال اخیر را یادآور شد و افزود: طی بیش از یک‌صد سال اخیر، مدیریت‌شهری رشت تجارب زیادی را به دست آورده که می‌تواند در مسیر رسیدن به توسعه رشت مورد استفاده قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و توسعه شهرداری‌رشت عملکرد کنونی شهرداری مرکز استان گیلان را مورد تایید دستگاه‌های کلان کشور اعلام و بیان کرد: اجرای پیاده‌راه فرهنگی در بافت مرکزی شهر و تصویب طرح‌های بازآفرینی شهر در وزارت راه و شهرسازی از جمله اقداماتی است که برای توسعه شهر رشت اجرایی شده و نظر شهروندان و مسئولان را جلب کرده است.

شیرزاد اجرای سیاست‌گذاری‌های شهرداری برای آزادسازی حرائم رودخانه‌های شهر به همراه تعیین ۱۲ ناحیه توسعه فضای عمومی شهر را در راستای توسعه رشت دانست و گفت: سیاست شهرداری رشت فرهنگ‌محور و انسان‌محور است.

وی تاکید کرد: توسعه رشت با تعامل و مشارکت شهروندان و همکاری و هم‌اندیشی با شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز