خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

پرداخت روزانه 38 میلیارد ریال انواع تعهدات بیمه‌ای

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۵۳۰

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: 10500 میلیارد ریال انواع مستمری‌های بازنشستگی، بازماندگان و از کارافتادگان از بزرگترین رقم پرداخت تعهدات بلند مدت این سازمان است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان صبح امروز در جلسه شورای معاونین این اداره کل در محل سازمان تامین اجتماعی استان بیان کرد : تا دی‌ماه سال‌جاری ازسوی واحدهای تابعه بیمه ای به منظور ارائه تعهدات به قریب به 382 هزار بیمه شده اصلی و افزون بر 101 هزار مستمری‌بگیر بیش از 11350 میلیارد ریال هزینه شده است .

جمیل حق پرست پرداخت 10500 میلیارد ریال انواع مستمری‌های بازنشستگی، بازماندگان و از کارافتادگان را بزرگترین رقم این تعهدات در بلند مدت برشمرد .

وی افزود : پرداخت 586 میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری در زمره دیگرتعهدات انجام شده است .

حق پرست در ادامه گفت: پرداخت 70 میلیارد ریال غرامت دستمزد ایام بیماری، 34 میلیارد ریال غرامت ایام استراحت بارداری و 16 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج نیز از عمده ترین مبالغ 270 میلیارد ریالی درمان وکمکها در قالب کوتاه مدت است. 

بر این اساس تامین اجتماعی استان در بخش بیمه‌ای بطور متوسط روزانه 38 میلیارد ریال بمنظور ارائه تعهدات خود هزینه می کند. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت : این میزان تعهدات درحالی تحقق یافته است که کارفرمایان گیلانی 2788 میلیارد ریال به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز