خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گیلان:

هزار بیمار دیالیزی در گیلان چشم انتظار حمایت هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۸۰۰

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گیلان با بیان اینکه نزدیک به هزار نفر بیمار دیالیزی در این استان چشم انتظار حمایت‌های همگانی هستند، گفت: متاسفانه سالانه 6درصد نیز به این جمعیت افزوده می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضوان در نشست با مدیرکل بیمه سلامت گیلان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در ارتباط با نیازهای اساسی بیماران کلیوی ، اظهار کرد: نزدیک به یک هزار نفر بیمار دیالیزی استان چشم انتظار حمایت های همگانی هستند .

وی افزود :متاسفانه سالانه 6درصد نیز به جمعیت بیماران کلیوی افزوده می‌شود.

رضوان حمایت‌های مالی و معنوی و نظارت بر روند اجرای کارها را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: حمایت مالی و فرهنگ‌سازی در اهدای عضو بیماران مرگ‌مغزی برای پیوند کلیه بسیار ضروری است.

وی در پایان خواستار بازدید مدیرکل بیمه سلامت از بخش دیالیز و دیدار و گفت‌,گو با بیماران دیالیزی شد.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: حمایت از بیماران کلیوی یکی از اولویتهای مهم بیمه سلامت است.

علی اکبری با اشاره به توجه سازمان بیمه سلامت به بیماران خاص، افزود: سال گذشته بالغ بر 200میلیارد ریال برای بیماران خاص در استان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: حمایت از این بیماران وظیفه همگانی است و علاوه بر دولت توانمندان و نیکوکاران نیز باید از این افراد نیازمند حمایت کنند چراکه حمایت از بیماران زیباترین جلوه نیکوکاری است.

اکبری اذعان کرد: برای بیماران کلیوی نیز طبق ضوابط و قوانین هزینه‌های پیوند و اقلام دارویی داخلی پرداخت می‌شود و حسب وظیفه از مساعدت به این بیماران دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز