خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه

دولت مقدمات برگزاری انتخاباتی قانونمند را فراهم کرده است

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه دولت مقدمات برگزاری انتخاباتی قانونمند را فراهم کرده است، گفت: ستاد انتخابات محلی برای حفظ آرای مردم و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین اسماعیلیان در نشست شورای اداری آستانه اشرفیه با اشاره به اهمیت رعایت قانون در فعالیت‌های انتخاباتی، اظهار کرد: در قانون انتخابات برای افراد بدون مرتکب شدن خلاف اداری و قانونی ، ظرفیت‌های خاصی وجود دارد که باید از این ظرفیت بهره برند.

وی حضور حداکثری مردم را در یک انتخابات قانونمند ضروری و مهم دانست و افزود: با استفاده از همه سلایق سیاسی و با تکیه‌بر قانون ، تلاش ما بر پایه‌ی حضور حداکثری مردم در انتخابات است و خروجی آن به‌عنوان منتخب مردم هرکسی باشد باید به آرای مردم تمکین و تعظیم کرد.

فرماندار آستانه ‌اشرفیه با بیان اینکه مردم ما مطمئن باشند که ستاد انتخابات محلی برای حفظ آرا و آرمان‌های انقلاب است خاطرنشان کرد : ما مجریان انتخابات باید حفاظت و صیانت از امانت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

وی بیان کرد: اگر در عرصه انتخابات دخالتی داشته باشیم آسیبی بر پیکره انقلاب و نظام است و در این راستا هرکسی در هر سطحی هم که باشد اگر دخالتی در آرای مردم داشته باشد خیانت به مردم و آرمان‌های امام کرده است.

اسماعیلیان به فراهم شدن مقدمات از سوی دولت برای یک انتخابات سالم در شهرستان آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌ها و رفع نواقص موجود در برپایی انتخابات فراهم‌شده و آموزش‌های لازم برای کارشناسان در حال برگزاری است و تجهیزات موردنیاز انتخابات هم مهیا ‌شده و شهرستان آستانه‌اشرفیه خود را برای یک انتخابات قانونمند آماده کرده است.

وی به رفتارهای شبهه‌ناک و دخالت در اجرا از سوی بعضی از افرادی که در عرصه انتخابات فعالیت می‌کنند اشاره و تصریح کرد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با تمام ظرفیت قانونی خود هرگونه فعالیت و موردی که به انتخابات مربوط باشد را رصد می کند و به بعضی از داوطلبان احتمالی نیز تذکراتی داده ‌شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه از داوطلبان عرصه انتخابات خواست با استفاده از ظرفیت قانونی برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند ضمن اینکه می توانند با دریافت مجوز می‌توانند در مجامع دانشگاهی و حتی مجامع عمومی نشست‌هایی را برگزار کنند.

کد خبر : ۳۲۲۴۹۵