خبرگزاری کار ایران

مدیر نمایشگاهی واحد صنعتی سبحان دارو خبر داد:

ساخت۱۳۰ محصول از انواع مختلف داروهای اعصاب و روان در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۸۲

داروهای جدید تولیدی سبحان دارو تأمین کننده ۴۰ درصد از نیاز کشور است.

مدیر نمایشگاهی واحد صنعتی سبحان دارو از ساخت۱۳۰ محصول از انواع مختلف داروهای اعصاب و روان در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و نقل از روابط عمومی ادارهکل صنعت، معدن و تجارت گیلان، مدیر نمایشگاهی واحد صنعتی سبحان دارو، از واحدهای حاضر در نمایشگاه هفته پژوهش، از ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در تولید داروهای جدید اعصاب و روان، قلب و گوارش توسط این شرکت بزرگ داروسازی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان گیلان خبر داد.

مصطفی زاهدی گفت: این شرکت هم اکنون ۱۳۰ محصول از انواع مختلف داروهای اعصاب و روان، داروهای گوارشی، قلب و عروق را به شکل‌های مختلف قرص، دراژه(قرص روکش دار)، پماد، کِرِم، کپسول، قطره‌های خوراکی دارویی تولید می‌کند.

وی عرضه داروهای مختلف مانند پرگابالین داروی ضد صرع، داروی سرویتاپین، سوپکسول، سنوفیبرات، ریلوزول، دلتیژل، رزوواستاتین و… با دوزهای مختلف را از جمله جدید‌ترین محصولات این واحد داروسازی عنوان کرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: داروهای جدید تولیدی سبحان دارو تأمین کننده ۴۰ درصد از نیاز کشور است و در مجموع با احتساب تولید ۱۳۰ محصول دارویی در این واحد صنعتی این شرکت تأمین کننده ۸ درصد از نیاز دارویی کشور به انواع داروهای اعصاب و روان، داروهای گوارشی و قلب و عروق است.

وی برنامه بعدی این واحد داروسازی را تولید انواع آنتی بیوتیک عنوان کرد و افزود: افزایش ظرفیت تولید انواع دارو‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای ما به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز