خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون حمل و نقل کالای گیلان:

دولت باید نظارت معقول بر بخش خصوصی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۴۲

ناوگان حمل و نقل کالا در کشور فرسوده است و مصرف سوخت بالایی دارد.

رئیس کانون حمل و نقل کالای گیلان گفت: هفت انجمن حمل و نقل کالا در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، اسحاق نبی‌نیأ ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان با اشاره به فعالیت ۱۶۵ شرکت حمل و نقل کالا در گیلان اظهار کرد: هفت انجمن حمل و نقل کالا در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی به نرخ حمل کالا در سال ۹۳ در گیلان اشاره کرد و افزود: امسال حمل و نقل هر تن بار در رشت ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است

نبی‌نیأ نرخ حمل هر تن بار در بندر انزلی را ۳۳ هزار تومان دانست و تصریح کرد: نرخ هر تن بار در آستارا ۳۹ هزار تومان، رودبار ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان و دیگر شهرستان‌ها ۳۷ هزار تومان است.

وی با تاکید بر همکاری ناوگان حمل و نقل، راننده، پلیس و… در ارتقاء ایمنی در جاده‌ها، بیان کرد: ناوگان حمل و نقل کالا در کشور فرسوده است و مصرف سوخت بالایی دارد.

وی نرخ خرید کامیون را ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی بانک‌ها نمی‌توان خودروی حمل کالا خریداری کرد و خرید ناوگان توسط بخش خصوصی مقرون به‌صرفه نیست.

نبی‌نیأ از واگذاری نوبت‌دهی به ناوگان حمل و نقل بار در پایانه‌ها به انجمن صنفی حمل و نقل کالا خبر داد و یادآور شد: دولت باید نظارت معقول بر بخش خصوصی داشته باشد.

رئیس کانون حمل و نقل کالای گیلان با اشاره به اینکه صدور حواله بارنامه به این کانون واگذار شده است، خاطرنشان کرد: واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی موجب تسهیل در امور می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز