خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گیلان تاکید کرد:

پیگیری طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۱۹

طرح‌های مهم و تخصصی ارائه شده به هیئت امنای استانی، پس از تصویب اجرا می‌شوند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بر پیگیری طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان در واحد‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از انزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی در چهاردهمین جلسه شورای پژوهشی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان در این شهر ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، برتشکیل شورای پژوهشی در واحدهای دانشگاهی گیلان تاکیئد کرد.

وی با بیان اینکه در گیلان، شورای پژوهشی استان با حضور معاونان پژوهشی واحدهای بزرگ تشکیل شد افزود: وظیفه بررسی بخشنامه‌ها و اجرای قوانین پژوهشی و تصمیم گیری‌های پژوهشی در این شورا انجام می‌شود.

میرابراهیمی، خواستار اولویت جذب هیئت علمی متخصص و مجرب در واحدهای دانشگاهی گیلان شد و گفت: واحدهای دانشگاهی استان با توجه به پیش بینی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت جذب هیئت علمی و افزایش کیفیت آموزشی، در خصوص افزایش تحصیلات تکمیلی و جذب هیئت علمی متخصص اقدام کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، بر پیگیری طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان در واحدهای استان تکید کرد و گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی کوتاه مدت، چگونگی ارائه طرح‌های اقتصادی در واحدهای دانشگاهی برگزار شود.

وی افزود: طرح‌های مهم و تخصصی ارائه شده به هیئت امنای استانی، پس از تصویب اجرا می‌شوند.

میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی در گیلان، اظهار کرد: حوزه پژوهشی واحد‌ها و مراکز آموزشی نسبت به شناسایی چهره‌ها و مفاخر استانی اثرگذار در مباحثمختلف علمی، ادبی و فرهنگی و تهیه شناسنامه از آنان اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، نیز دراین جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از روند فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی این واحد دانشگاهی گزارش ارائه داد.

علیرضا اقدامی معافی، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با داشتن حدود ۴۰۰۰ نفر دانشجو در ۳۹ رشته شامل ۴ رشته کاردانی، ۲۶ رشته کار‌شناسی، ۸ رشته کار‌شناسی ارشد و یک رشته دکتری مشغول آموزش فرزندان این مرز و بوم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، با بیان اینکه بحثپژوهش، برآیند همه فعالیت‌های دانشگاه است ادامه داد: حاصل آموزش و زحمات استادان، در پژوهش محقق می‌شود که مدیریت جدید دانشگاه با تأکید بر تشکیل شرکت‌های دانش بنیان، انشاالله قدم برداشته و بحثتجاری سازی طرح‌های اقتصادی، عملی شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت‌های پژوهشی استان گیلان از برگزاری برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جامع پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

حسین فلاح باقر شیدائی با اشاره به حضور انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، در نمایشگاه کتاب استان، در کنار آثار پژوهشی ۴۰۰ ناشر کشوری و استانی خاطر نشان کرد: واحد‌های دانشگاهی استان با ارائه بالغ بر ۱۸۶ عنوان کتاب از انتشارات جدید خود در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، حضور فعال دارند.

دبیر شورای پژوهشی استان گیلان اضافه کرد: با سرویس ایاب و ذهاب روزانه به این نمایشگاه، دانشجویان و استادان جهت استفاده از فضای نمایشگاه کتاب گیلان اعزام می‌شوند.

باقرشیدائی، افزود: کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جامع پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ ۲۱ آبان ماه سال جاری با حضور معاونان، مدیران و کار‌شناسان پژوهش و فناوری دانشگاه‌های آزاد اسلامی سه استان گیلان، زنجان و اردبیل به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز