خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان:

استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گیلان چشمگیر است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۰۹

بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف کتاب از بانک صادرات و یک تخفیف از ناشر به خریداران تعلق می‌گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان از استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه بزرگ کتاب این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان در جریان بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب استان در سالن کارخانه فرش گیلان استقبال مردم از این نمایشگاه را خوب توصیف کرد.

وی با بیان اینکه امسال دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۵۰ ناشر استانی و کشوری حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۴۰ ناشر گیلانی در نمایشگاه حضور دارند، افزود: کتاب‌های کمک‌آموزشی، هنر، کودک، دانشگاهی، حقوق، پزشکی و… در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی از تخفیفات خرید کتاب نمایشگاهی خبر داد و یادآور شد: بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف کتاب از بانک صادرات و یک تخفیف از ناشر به خریداران تعلق می‌گیرند.

ابراهیمیان از وجود ۱۹۶ غرفه در نمایشگاه کتاب مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا ۲۳ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای بازدید علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان دایر است.

به گفته وی، گیلان ۱۶۶ نشریه، ۶۲ موسسه فرهنگی و هنری، ۳۱ آموزشگاه موسیقی، ۱۶۵ آموزشگاه آزاد، ۵۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد و… دارد که از مولفه‌های این استان محسوب می‌شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در پیشرفت و تعالی جامعه بسیار مؤثر دانست.

وی کتاب را یکی از مهم‌ترین ابزارهای اصلی در مقوله فرهنگ مطرح نامید و از علاقه‌مندان به کتاب خواست از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز