خبرگزاری کار ایران

با پیگیری اداره اوقاف و امورخیریه؛

یک نماد جعلی در آستانه‌ اشرفیه تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۵۱

این تخریب با توجه به دستور دادستان صورت گرفته است و اوقاف به هیچ‌وجه خودسرانه اقدام به این کار نخواهد کرد.

یک نماد جعلی با پیگیری اداره اوقاف و امورخیریه و به دستور مقام قضائی در شهرستان آستانه اشرفیه تخریب شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، یک نماد جعلی با پیگیری‌های اداره اوقاف شهرستان آستانه اشرفیه و با حضور فرمانده نیروی انتظامی و رئیس اداره اوقاف این شهرستان تخریب شد.

حجت‌الاسلام خوبرو، در حاشیه تخریب این نماد جعلی گفت: تخریب این نماد جعلی به دستور مقام قضائی و به درخواست مردم و پیگیری اداره اوقاف و امور خیریه آستانه‌اشرفیه انجام گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه این مکان به محلی برای تجمع اراذل ‌و اوباش تبدیل شده بود، گفت: با بررسی‌های به‌ عمل‌ آمده در خرافه بودن این محل صحه گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در این مکان، نذورات خود را قرار می‌دادند، خاطرنشان کرد: این گونه اعمال باعثوهن، تخریب چهره اسلام و عزاداری در ماه محرم می‌شود.

خوبرو با بیان اینکه ما از هیأت‌های عزاداری همانند گذشته حمایت خواهیم کرد، اظهار کرد: به هیچ‌وجه منظور از اراذل و اوباش هیأت عزاداری نبوده است؛ چرا که ساکنین آن منطقه اعلام کرده‌اند در شب‌هایی که مراسم عزاداری صورت نمی‌گیرد افرادی در آنجا حضور یافته و باعثبروز مشکلاتی شده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا برای تخریب این گونه مکان‌ها به صورت گزینشی عمل می‌شود، اظهار داشت: به هیچ‌وجه این گونه نیست، اما اگر اداره اوقاف با موردی مشابه روبرو شود، حتما برخود قاطع خواهد کرد؛ چرا که ترویج چنین کارهایی باعثایجاد وهن به ارزش‌های اسلامی می‌شود.

خوبرو تأکید کرد: این تخریب با توجه به دستور دادستان صورت گرفته است و اوقاف به هیچ‌وجه خودسرانه اقدام به این کار نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز