خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش تاکید کرد؛

ضرورت لایروبی رودخانه‌های املش

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۸۹

به دلیل تجمع رسوبات در رودخانه و بالا آمدن سطح آب در اثر بارندگی در منطقه شکرپس، آب این رودخانه روی آسفالت جاری شده و تردد وسایل نقلیه با کندی انجام می‌شود.

فرماندار املش گفت: رودخانه‌های برخی مناطق این شهرستان، نیاز به لایروبی دارند تا در هنگام جاری شدن سیلاب مردم منطقه مورد تهدید قرار نگیرند.

به گزارش ایلنا از املش، مهدی جعفری، عصر امروز در جریان بازدید از وضعیت آبگرفتگی ناشی از بارندگی در این شهرستان اظهار کرد: به دلیل تجمع رسوبات در رودخانه و بالا آمدن سطح آب در اثر بارندگی در منطقه شکرپس، آب این رودخانه روی آسفالت جاری شده و تردد وسایل نقلیه با کندی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تلاش مجموعه شهرداری در باز نگه داشتن معابر آب از شب گذشته تاکنون، تصریح کرد: امروز در سطح شهر املش آبگرفتگی خاصی وجود نداشت.

فرماندار املش با اشاره به آبگرفتگی در کوچه شهید حسنی و اطراف آن در منطقه کیاکلایه، خاطرنشان کرد: با آسیب‌شناسی منطقه لوله‌های مورد نیاز تهیه شده که پس از بارندگی اقدام می‌شود.

به گفته وی، رودخانه کیارود در منطقه سفید داربن، لگموج در اطراف پل و شکرپس املش از جمله مناطقی هستند که نیاز به لایروبی و ساماندهی دارند تا در هنگام جاری شدن سیلاب مردم منطقه مورد تهدید قرار نگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز