خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی فرماندار رودسر:

پروژه محوطه سازی مسکن مهر رودسر، نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۳۷

معاون برنامه ریزی فرماندار رودسر بر ضرورت اجرای پروژه محوطه سازی مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و انجام این مهم را نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار دانست.

معاون برنامه ریزی فرماندار رودسرگفت: پروژه محوطه سازی مسکن مهر رودسر نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایلنا از رودسر، رحمان کاظمی در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر رودسر اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل موجود در اتمام طرح مسکن ۲۴۰ واحدی مسکن مهر این شهرستان، محوطه سازی آن است که طول این پروژه چهار هزار و ۵۰۰ متر است.

وی افزود: این اعتبار از محل منابع دولتی و تعاونی مسکن مهر تامین و هزینه خواهد شد.

به گفته کاظمی؛ بعد از خروج نخاله‌های ساختمانی از محل پروژه که به عهده مسکن و شهرسازی است، اجرای پروژه مذکور عملیاتی می‌شود.

وی بر ضرورت ایجاد ساز و کار مناسب برای اصلاح ارتفاع سیستم فاضلاب در دو نقطه این پروژه تاکید کرد و از مسئولان آب و فاضلاب این شهرستان خواست در رفع نواقص موجود در ۷۲ساعت آینده اهتمام لازم را داشته باشند.

کاظمی با اشاره به استقرار ۲۰۸متقاضی مسکن مهر از مجموع ۲۴۰واحد در این مجموعه گفت: مبلغ آورده متقاضیان برای خانه دار شدن ۲۱۵میلیون ریال به انضمام ۳۰۰میلیون ریال وام با بهره چهار درصد تحویل آنان شده است.

وی ادامه داد: ۳۴واحد باقی مانده نیز اواخر آذرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

ساخت پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن مهر رودسر واقع در شهرک شهید انصاری در سال ۱۳۸۸ آغاز شد.

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز