خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان عنوان کرد:

فعالیت ۵۳۰ گروه در طرح هم‌کدسازی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۶۰

به گفته خضر دوست، سالانه ۸/۵ میلیارد تومان به شرکت زیرساخت پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان گفت: تعداد ۵۳۰ گروه در طرح هم‌کدسازی گیلان فعالیت داشتند.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا خضردوست در مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته شرکت مخابرات گیلان به مناسبت عید غدیر اظهار کرد: تعداد ۲۳۰ نفر از کارمندان شرکت مخابرات گیلان بازنشسته شدند.

وی به دریافت وام ۲۳.۵ میلیارد تومانی شرکت مخابرات گیلان اشاره کرد و افزود: ماهانه دو میلیارد تومان تقسیط وام مذکور را پرداخت می‌کنیم.

خضردوست با بیان اینکه سود وام مذکور جزو هزینه‌های شرکت مخابرات گیلان امسال محاسبه شده است، تصریح کرد: محاسبه سود وام سبب کاهش سود شرکت مخابرات گیلان شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان از جذب ۷۰ هزار نفر مشترک اینترنت در مدت هفت ماه گذشته توسط این شرکت خبر داد و بیان کرد: سالانه ۸/۵ میلیارد تومان به شرکت زیرساخت پرداخت می‌کنیم.

خضردوست به رتبه ۲۹ دیتای گیلان در اسفند ماه سال ۹۲ در کشور اشاره کرد و گفت: امسال با تلاش کارکنان به رتبه هشتم دیتای کشور ارتقا پیدا کردیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با بیان اینکه کارکنان شرکت مخابرات در طرح هم‌کدسازی به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند، یادآور شد: تعداد ۵۳۰ گروه در طرح هم‌کدسازی گیلان فعالیت داشتند.

وی بر همکاری دستگاه‌های مختلف به منظور استقرار دکل‌های مخابراتی تاکید کرد و افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران در سال ۸۳ مکان مورد نیاز باید در اختیار شرکت مخابرات گذاشته شود اما مکان‌های مورد نیاز را از ارگان‌های مختلف اجاره کردیم.

خضردوست با اشاره به اینکه شرکت مخابرات گیلان مجزا از شرکت ارتباطات سیار است، اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت مذکور را طبق تفاهمنامه شرکت مخابرات گیلان انجام می‌دهیم و مبلغ هزینه‌کردها به منظور توسعه و نگه‌داری دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه غول آهنی دکل مخابراتی گیلان پشت شهرداری جلوی زیبایی میدان شهدای ذهاب را گرفته است، تصریح کرد: مصاحبه‌ها، گزارش‌ها و فشارها را وارد می‌کنند تا این دکل جمع‌آوری شود.

خضردوست نماد گیلان را آجرهای قرمز رنگی عنوان کرد که در مرقد میرزا کوچک جنگلی و شهرهای لنگرود، تالش و آستارا به‌کار رفته است و گفت: شرکت مخابرات به میراثگیلان احترام می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با اشاره به استقرار دکل‌های مخابراتی در کشورهای اروپایی و حتی در عربستان سعودی، یادآور شد: دکل‌های مخابراتی به صورت زیبا در لابه‌لای درختان نخل در عربستان مستقر شده است.

وی از آمادگی شرکت مخابرات گیلان مبنی بر ساخت دکل مخابراتی با نماد مذهبی استان در میدان شهدای ذهاب رشت خبر داد و اظهار کرد: آمادگی پرداخت هزینه طراحی و اجرای نصب دکل مذکور را داریم تا در آینده گیلانی‌ها به این نماد افتخار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز