خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی آستارا خبر داد:

تشکیل ستاد بحران در روستاهای آستارا

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۴۵

در هر روستا حداقل ۵ نفر برای فراگیری و آموزش کمک‌های اولیه و امداد رسانی به هلال احمر شهرستان معرفی شده‌اند.

بخشدار مرکزی آستارا از تشکیل ستاد بحران در روستاهای این شهرستان و آموزش روستاییان برای مقابله با حوادثغیرمترقبه خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، چنگیز شکوری در جمع دهیاران این شهرستان با بیان اینکه در راستای پیشگیری از حوادثغیرمترقبه ستاد بحران در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: در هر روستا حداقل ۵ نفر برای فراگیری و آموزش کمک‌های اولیه و امداد رسانی به هلال احمر شهرستان معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال طرح‌های عمرانی متعددی در روستاهای بخش مرکزی به اجرا در آمده است، افزود: آسفالت معابر اصلی و فرعی، تقویت و نصب ترانس‌های برق، ایجاد فضای سبز، تامین روشنایی معابر، خط ‌کشی جاده‌های اصلی و روستایی از جمله طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت امسال بود.

عضو ستاد مدیریت بحران آستارا با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی روستائیان شریف از جمله وظایف اصلی دولت است، تصریح کرد: در این راستا به همراه جمعی از کار‌شناسان بخشداری مرکزی به روستا‌ها اعزام و ضمن بازدیدهای دوره‌ای از نزدیک موانع و مشکلات روستا‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

شکوری با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اجرا در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خاطر نشان کرد: احداثغسالخانه حیران و عباس آباد، شن ریزی و آسفالت معابر باقی مانده و جدول کشی و سایر امورات عام المنفعه از جمله طرح‌های در دست اجرا است.

وی با قدردانی ویژه از حمایت‌ها و تاکیدات فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در راستای رفع مشکلات گفت: روستائیان به عنوان جامعه تولید کننده و فعال کشور همواره مورد توجه ویژه دولت بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز