خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

صدور سه هزار و ۵۰۰ سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۳۳

هم اکنون انجام عملیات امکان سنجی برای صدور ۷۵ هزار سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان طی سال جاری در حال انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از صدور سه هزار و ۵۰۰ سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گیلان تا آخر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اکبرزاده با بیان اینکه امسال صدور سه هزار و ۵۰۰ سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گیلان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: هم اکنون انجام عملیات امکان سنجی برای صدور ۷۵ هزار سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان طی سال جاری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار سند روستایی در گیلان طی ۳۵ سال گذشته صادر شده است، اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال ۷۰ تا ۷۵ هزار سند روستایی در استان با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: برای صدور سند روستایی از طریق شوراهای اسلامی از متقاضیان ثبت نام می‌شود که پس از نقشه برداری و طی مراحل مختلف مانند تهیه نقشه‌های فنی و غیره به اداره ثبت اسناد و املاک هر شهرستان ارجاع داده می‌شود تا سند مورد نظر صادر شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار سند روستایی در گیلان از سال ۷۴ بر اساس قانون الحاق تحویل متقاضیان شده است، گفت: درسال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی با همکاری ثبت اسناد و املاک استان ضمن تلاشی جهادی ۲۰ هزار سند نیز تحویل روستاییان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز